Hier kun je de antwoorden vinden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Gebruik de chathulp op de pagina of stuur een e-mail naar waardebon@winstuitjewoning.nl. De helpdesk van Winst uit je woning is ook bereikbaar op telefoonnummer 023-5836936.

Kan ik de waardebon 2 keer gebruiken?
Nee, de waardebon moet in 1x worden uitgegeven. Indien je niet van het volledige waardebon bedrag gebruikt maakt, vervalt het resterende bedrag.
Kan ik de persoonlijke code van iemand anders gebruiken?
Het is niet toegestaan om de waardebon van iemand anders in te dienen. De codes zijn adres gebonden en kunnen dus niet worden doorgegeven.
Ik ben mijn persoonlijke code verloren, wat nu?
Je kunt contact opnemen via dit formulier voor het voor het opvragen van een nieuwe code.
Tot wanneer is de waardebon geldig?
Kijk op de webpagina van jouw gemeente op de deze website tot wanneer de waardebon geldig is in jouw gemeente. Let op! Als het budget van jouw gemeente op is kun je jouw waardebon niet meer gebruiken.
Hoe kan ik betalen?
Een eventueel restbedrag naast de waardebon kun je betalen via iDeal, of PayPal.
Kan ik een lopende bestelling aanpassen?
Het is helaas niet mogelijk om jouw lopende bestelling na het plaatsen te wijzigen vanwege de toegenomen drukte bij pakketdiensten. Indien een artikel niet naar wens is, kan het omgewisseld worden voor een andere lamp in deze webshop